צרו קשר:

הלבנת שיניים עמוקה

השיניים הן אבר מיוחד בגוף, זוהי למעשה שכבת העצם היחידה בכל הגוף שחשופה לעולם החיצוני. עקב החשיפה הזו, השיניים יכולות לצבור כתמים במהלך השנים ולשנות את צבען, במיוחד בנוכחות של צבענים שונים כמו קפה, יין וסיגריות. מראה השיניים הוא חשוב ביותר מבחינה אסתטית, ולכן שיניים צהובות ומוכתמות גורמות להרעה במראה הכללי. מסיבה זו, אנשים רבים בוחרים לבצע הלבנת שיניים.

תהליך הלבנת השיניים מאפשר להיפטר מהכתמים גם על גבי השכבה החיצונית של השן וגם על גבי שכבתה הפנימית. היא מתבצעת באמצעות חומרים שמחמצנים את הכתמים, כמו מי חמצן בריכוזים שונים. בסופו של דבר, התוצאה היא שיניים לבנות יותר ונקיות יותר. קיימים סוגים שונים של הלבנת שיניים, כאשר הסוג האפקטיבי ביותר הוא הלבנת שיניים עמוקה. הלבנה זו מאפשרת להסיר כתמים עקשניים שהגיעו עד השכבה הפנימית של השן.
דברים שכדאי לדעת לגבי הלבנה עמוקה:

הלבנה מסוג זה שונה מסוגי הלבנות אחרים בזכות עומק הפעולה שלה. חשוב לדעת לגביה מספר דברים:
  • אופן ביצוע ההלבנה – הלבנת שיניים עמוקה מתבצעת בכמה שלבים, כאשר המטרה הסופית היא להגיע לכתמים העמוקים ביותר ולהסיר אותם. בשלב הראשון, רופא השיניים יוצר סד מיוחד המותאם לשיניים, שעל גביו יונח החומר המלבין. לאחר מכן, השיניים תעבורנה טיפול מיוחד שמגדיל את החדירות של השן לחומרי ההלבנה, כך שניתן להלבין גם חלקים עמוקים. טיפול זה יוענק גם במרפאה ולאחר מכן יתבצע במשך כשבועיים בבית על ידי הנחת הסד יחד עם חומר מיוחד, אשר גם מסייע בהלבנה וגם מגביר את חדירות השיניים. לאחר שבועיים, המטופל מגיע למרפאה, שם יניחו על גבי שיניו חומר פעיל בריכוז גבוה. התוצאות נראות מיד לאחר טיפול זה. לאחר מכן ישנו צורך בשימור תוצאות הטיפול, דבר זה מתבצע על ידי הנחת הסד עם חומר פעיל שרופא השיניים ייתן, למשך לילה אחד אחת למספר חודשים, בהתאם להוראות הרופא.
  • למי מתאימה הלבנה עמוקה? – קיימים סוגים רבים של הלבנות שיניים, החל מהלבנות ביתיות, דרך הלבנות רגילות אצל רופא השיניים, ועד לדרגה הגבוהה ביותר שהיא הלבנה עמוקה. ההלבנה העמוקה מתאימה למקרים קשים בהם השיניים קיבלו כתמים בולטים ועמוקים. ההלבנה אינה מתאימה לאנשים עם שיניים מלאכותיות, כיוון שהיא עלולה ליצור הבדל בצבעים, ויכולה להתבצע מגיל 14 ומעלה. חשוב לדעת שהלבנת השיניים עשויה ליצור רגישות גבוהה בחניכיים, אך רופא מקצועי יכול לנטרל השפעה זו עם אמצעים שונים.
ד"ר סיגלית איתן בלומר - המומחית בהלבנת שיניים:
הלבנת שיניים עמוקה היא דבר אשר מצריך ידע רפואי וטכני רב. ד"ר סיגלית איתן בלומר היא רופאת שיניים מנוסה ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית, עם מומחיות רבה בביצוע הלבנה עמוקה. ד"ר בלומר תאפשר לכם לקבל שיניים לבנות ואסתטיות תחת הקפדה מרבית על בריאות השיניים שלכם.
 
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: