ציפוי שיניים emax

המודעות לחשיבותו של חיוך יפה, רק הולכת ועולה עם השנים ולמזלנו הגדול, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן ליהנות כיום באמצעות הטיפולים המתאימים מהחיוך המושלם.

אנשים רבים, אינם מרוצים מהמראה של השיניים שלהם: רווחים גדולים מדי בשיניים הקדמיות, גוון צהבהב במקום הלבן הפה שאולי היווה את נחתלם בעבר, טיפולי שיניים ישנים אשר פוגעים במראה השיניים ועוד מגוון רחב של בעיות שונות אשר עלולות לפגוע במראה השיניים ובתחושה הכללית של אותו האדם.

אז החדשות הטובות הן שיש כיום פתרונות יעילים, הכרוכים בפרוצדורה מהירה ויעילה, אשר בכוחם לתקן כל פגם שכזה ולאפשר לאותם אנשים לשוב וליהנות מחיוך זוהר ויפה.

ציפוי שיניים emax מהווה את אחד מהפתרונות האלו. 

באמצעות ציפוי שיניים ניתן להשיב לשיניים את המראה היפה והאסטטי וזאת, ללא צורך בזריקות, ללא השחזת השן באופן אשר עלול לפגוע בה וללא כאבים או תהליכי החלמה קשים. 
אז מה זה בעצם ציפוי שיניים emax?
ציפוי emax הוא בעצם ציפוי חרסינה לשיניים, העשוי מחומר אשר עובר עיבוד ודחיסה בלחץ גבוה. ציפוי שיניים emax יכול להגיע במגוון גוונים, כל שהרופא המטפל יכול לבצע את ההתאמה המושלמת לצבען של השיניים.  

בסופו של דבר כל המטופלים, אשר עוברים טיפול של ציפוי שיניים emax, על ידי רופא שיניים מקצועי ומנוסה בתחום, עתידים ליהנות בסוף תהליך הטיפול ממראה שיניים אסטטי וטבעי ומחיוך שהוא לא פחות ממושלם – וזאת כנראה הסיבה לעובדה שהפופולאריות של טיפול זה נמצאת במגמת עלייה כמעט מתמדת. 

ציפוי שיניים emax לצורך הלבנה לשיניים:
אנשים רבים אינם מרוצים מגוון השיניים שלהם – כאשר הגוון יכול להשתנות מלבן לצהוב ממגוון רחב של סיבות: גיל, גנטיקה, עישון, צריכה מוגברת של קופאין או אלכוהול, חוסר הקפדה על צחצוח שיניים ועוד שורה ארוכה של סיבות. 

באמצעות ציפוי שיניים emax או ציפויי חרסינה לשיניים מסוגים אחרים, הרופא בעצם מצפה את החלק הקדמי של השן בשכבת חרסינה לבנה. הציפוי הינו דק במיוחד ובעל מראה אסטטי ויפה, כך שבסיום הטיפול, המטופל יכול ליהנות משיניים לבנות ויפות – כמובן, שלצד העובדה שטיפול זה מלבין שיניים, יש לו עוד מגון רחב של תועלות – כמו תיקון רווחים בשיניים קדמיות או טיפול במקרים בהם שן קדמית אחת קצרה משמעותית מהשן הצמודה אליה ומקרים רבים אחרים, בגינם אנשים אינם מרוצים מהמראה של השיניים שלהם – כאשר, המשותף לכול אותם המקרים טמון בעובדה שבזכות טיפולי ציפוי השיניים, המטופלים זוכים ליהנות משיניים יפות ומחיוך מושלם – ובעקיפין גם הדימוי העצמי שלהם משתפר כתוצאה מטיפול זה. 

ציפוי שיניים – האפשרויות הנוספות:
ציפוי שיניים emax מהווה רק סוג אחד של חומרים בהם נהוג לעשות שימוש לצורך ציפוי השיניים. 

כל מי שמתעניין בטיפול הציפוי וכחלק מכך, אוסף מידע לגבי טיפולים של ציפוי שיניים, עתיד לגלות שמלבד emax, קיימות גם אפשרויות נוספות אשר יאפשרו לו להשיג את המטרה.

לדוגמא, ציפוי שיניים קומפוזיט – כאשר קומפוזיט הוא חומר אשר משמש בין היתר גם ליצירת סתימות לבנות. 

ציפוי לומינרס זאת אפשרות נוספת לציפוי שיניים, כאשר במקרה הזה, מדובר בחומר אשר נחשב לחזק מאוד. 

כאמור, לכל חומר המהווה ציפוי חרסינה לשיניים יש את היתרונות שלו ואת השימושים הנפוצים בעבורו.

ד"ר בלומר הינו רופא מומחה אשר מתמחה באופן פרטני בטיפולי אסתטיקה לשיניים ובין היתר גם בציפוי שיניים, בחירה בד"ר בלומר תאפר לכם להיות סמוכים ובטוחים שהוא ידע להתאים עבורכם את חומר הציפוי הטוב ביותר – וכמובן, גם תוצאות הטיפול יהיו בהתאם.  
 
נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: