גשר בשיניים שקוף

אז נכון שנהוג לטפל בנושא של יישור שיניים, בגילאי הילדות, אבל גם מבוגרים, אשר מסיבות כאלו ואחרות לא טופלו בנושא בצעירותם, ישמחו לגלות שאף פעם לא מאוחר מדי לטפל.

כיום, בזכות הקדמה הטכנולוגית, קיימת טכניקות שונות, אסטטיות ואפקטיביות, באמצעותן ניתן לבצע יישור שיניים גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים. 

אחת מהטכניקות הפופולאריות ביותר כיום ליישור שיניים, היא באמצעות שימוש באותו גשר בשיניים שקוף – גשר אשר באמצעותו ניתן ליישר את השיניים, מבלי לסבול מפגיעה אסטטית אשר תלווה את המטופל לאורך התהליך.

כך שגם אנשים מבוגרים, שאולי יכולים להרגיש בושה או אי נוחות להסתובב עם גשר בשיניים מתכתי ובולט, יכולים לעשות שימוש בשיטה זאת, מתוך ידיעה שיהיה קשה מאוד להבחין בעובדה שהם משתמשים בגשר. 
גשר שקוף – יישור שיניים אידיאלי עבור מבוגרים:
חשוב לציין שאת אותו גשר בשיניים שקוף, ניתן להתקין על מטופלים בכל הגילאים. יחד עם זאת, מדובר בשיטה אשר מיועדת בעיקר עבור מבוגרים. 
הסיבה לכך טמונה בעובדה, שהתקנת גשר שקוף לשיניים הינה מורכבת יותר מאשר התקנה של אמצעים אחרים והיא גם יותר יקרה.

לכן, גשר בשיניים שקוף מהווה שיטה אשר יותר מומלצת למבוגרים, אשר אינם מעוניינים שאנשים אחרים יבחינו בקיומו של אותו גשר בשיניים. 
כמובן, במידה והתקנתו של אותו גשר שקוף לשיניים, תתבצע על ידי רופא שיניים מקצועי שהינו אורתודנט מומחה, הטיפול יהיה יעיל, אפקטיבי ואיכותי – כך שניתן יהיה ליהנות גם מהתוצאות הטובות ביותר וגם משיטת הטיפול המתאימה והטובה ביותר. 

ומה לגבי גשר פנימי?
לצד התקנת גשר בשיניים שקוף, ישנה עוד שיטה אפקטיבית ליישור שיניים אשר מתאימה במיוחד עבור מבוגרים אשר מעוניינים ללכת עם ולהרגיש בלי והיא התקנת גשר פנימי לשיניים.

הגשר הפנימי אמור להיות מולבש בצד האחורי של השיניים, כך שלא יהיה ניתן להבין בקיומו מבחוץ. מדובר בטיפול שהינו מורכב יותר מאשר התקנת גשר בשיניים מתכתי רגיל, אבל אנשים אשר אינם מעוניינים שהגשר שלהם יראה כלפי חוץ, ימצאו את השיטה הזאת כיעילה ועונה על כל הדרישות והצרכים שלהם.

הטיפול של התקנת הגשר הפנימי הוא טיפול אשר נחשב כחדשני ולא כל רופא שיניים או אורתודנט מתמחה בשיטה הזאת, כך שבמידה והחלטתם שמדובר בשיטת יישור השיניים בה אתם מעוניינים, חשוב שתוודאו שהרופא אותו אתם בוחרים שיבצע עבורכם את הטיפול, אכן מתמחה בין היתר גם בשיטה זו. 

אף פעם לא מאוחר מדי לחיוך המושלם:
אנשים בוגרים רבים מרגישים מבוכה או בושה לחייך, רק בגלל שהשיניים שלהם (לפחות לפי לדעתם) לא ישרות או מסודרות בצורה בה הם היו רוצים שיהיו. 

החדשות הטובות עבור אותם אנשים, שגם עכשיו כשהם כבר לא ילדים, זה לא מאוחר מדי לעשות שינוי, לטפל בבעיה וליהנות בסופו של תהליך מהחיוך המושלם – מה שיכול לתרום גם לדימוי העצמי שלהם.

גשר בשיניים שקוף כמו הגשר הפנימי, הם טכניקות טיפול, אשר יאפשרו לאותם אנשים להשיג את המטרה, מבלי שיצטרכו להרגיש אי נעימות או מבוכה, על זה שבגילם הם מסתובבים עם גשר.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל אותם היתרונות שטכניקות יישור שיניים אלו טומנות בחובן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את רופא השיניים, האורתודנט אשר יבצע את הטיפול ולוודא שאכן יש ברשותו את הכלים, הידע והיכולות להעניק את הטיפול המבוקש ולעשות זאת בצורה המקצועית, האיכותית והיעילה ביותר. 

אז אתם מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה של ד"ר בלומר ולעשות את הצעד הראשון בדרך לחיוך המושלם. 

נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: