צרו קשר:

מחלות חניכיים

מחלות חניכיים עלולות לתקוף כל אחד מאתנו, וחשוב להכיר את הנושא:
מחלות חניכיים הינן מחלות כרוניות החוזרות ונשנות, כאשר העיקרית ביניהן הינה דלקת חניכיים חוזרת. מחלות אלו מאופיינות בהצטברות חיידקים על החניכיים ויצירת זיהומים שונים אשר עלולים להוביל לאבדן שיניים. מחלות חניכיים עלולות להשפיע על כל אחד, ולכן חשוב להכיר את התחום, לדעת ממה הן נובעות, מה הן עושות וכיצד ניתן להתמודד איתן.

אז מה כדאי לדעת על מחלות חניכיים?
סוגי מחלות חניכיים:
לרוב, נהוג לחלק את מחלות החניכיים השונות לשני סוגים עיקריים- מחלות כרוניות המתקדמות לאט יותר, ומחלות אגרסיביות. המחלות האיטיות יופיעו לרוב אצל אנשים מעל גיל 30, ובצורה מידית לא יגרמו נזק משמעותי לשיניים, אולם השפעתן מצטברת ולאורך הזמן אנו יכולים להיווכח כי נוצר נזק משמעותי ברבות השנים. מחלות אגרסיביות מופיעות לרוב בגילאים צעירים יותר, והן גורמות לפגיעה משמעותית ומהירה בחניכיים וברקמות אחרות בחלל הפה.

תסמינים: מחלות חניכיים מאופיינות בכמה סימנים ברורים, אשר מסייעים רבות במידה ואנו מעוניינים באבחון הבעיה. חניכיים אדומות ונפוחות עלולות להעיד על מחלת חניכיים, אך הדבר אינו וודאי, אולם כאשר תסמין זה מופיע עם הופעת אבנית על החניכיים, תזוזה של השיניים, הופעת כיסים פריודונטליים (מושבות חיידקים) על החניכים וכן אובדן עצם סביב השיניים בצילומי רנטגן, ככל הנראה מדובר במחלת חניכיים המצריכה טיפול מידי ומקצועי.

השפעה: מחלת חניכיים, מלבד הכאב הרב שהיא מסבה, עלולה לגרום לנו לתופעות בריאותיות קשות. לרוב, תשפיע מחלת החניכיים על מיקום השיניים בפה, כך שאנו רואים תזוזה של שיניים ופעמים רבות אף נפילה של שיניים לאורך הזמן, דבר המצריך מאתנו לא רק לטפל ברקמה החולה אלא גם לבצע השתלת שיניים לאחר מכן בכדי לחדש את פונקציונליות הפה והלסת. כמו כן, מחלות חניכיים, בשילוב עם נפילת השיניים, גורמות לספיגת עצם ונסיגת חניכיים, שתי תופעות רפואיות המחלישות את הפה ויוצרות בעיות דנטליות נוספות.

טיפול: כיום ישנם טיפולים שונים שנועדו להתמודד עם בעיות חניכיים, כאשר חלקם הינם טיפולים תרופתיים וחלקם טיפולים המשנים את אופי רקמת החניכיים. הטיפולים הנפוצים ביותר כיום לטיפול במחלות חניכיים הינם ניקוי אבנית, הקצעות שורשים או טיפולים בלייזר אשר מאפשרים לנו להסיר בצורה מדויקת את הרקמה החולה ולאפשר לחניכיים להחלים בצורה טובה יותר.

חשוב לטפל במחלות חניכיים במהירות, יעילות ומקצועיות:
מחלות חניכיים הינן בעלות השפעה רבה על בריאות הפה והלסת שלנו, וחשוב לטפל בהן בצורה הטובה ביותר בכדי למנוע החמרה של המצב. ד"ר סיגלית איתן בלומר הינה מומחית ברפואת שיניים, ומנהלת קליניקה המציעה מגוון רחב ביותר של טיפולי שיניים אשר מבוצעים על ידי מומחים בתחום ואשר נועדו בכדי לסייע לנו לטפל בבעיות כגון מחלות חניכיים, וכן בעיות נוספות. הקליניקה הינה בין המוסדות היחידים בארץ אשר עושים שימוש בלייזר לשם טיפול בבעיות חניכיים, ובה מוצעים לנו טיפולים מהמתקדמים בתחום.

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235

book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

home, home, house, building