השתלות שיניים במרכז

השתלת שיניים מהווה טיפול מורכב, אשר מצריך מרופא השיניים רמה מקצועית גבוהה. 

ייעודן של טיפולי השתלה, הן לחליף שיניים חסרות בפה בשתלים דנטליים איכותיים העשויים טיטניום, כאשר התוצאה המתקבלת היא תחליפים אסטטיים ונוחים לשיניים המקוריות. 

כיום, סיכויי הצלחה של הטיפול הינם גבוהים במיוחד, אך בכדי ליהנות מתוצאות איכותיות, אשר יחזיקו מעמד תקופת זמן ארוכה, על הרופא לתכנן את התהליך הטיפול בקפידה, תוך התחשבות במצב הרפואי של המטופל ובמצב הפה שלו.

אם עד לפני שנים לא רבות, האפשרות הדרך היחידה באמצעותה התבצעו השתלות שיניים במרכז ובכלל, התפרשה על פני תקופה אשר יכלה לארוך גם שנה, כיום קיימות טכניקות חדשניות, אשר מקצרות בצורה משמעותית את הליך הטפול – כאשר ניתן ליהנות מתוצאות של השתלות שיניים גם ביום אחד בלבד. 

כמובן, שמומחה בתחום של השתלות שיניים במרכז ידאג להתאים את שיטת הטיפול באופן אישי לכל מטופל, כאשר המטרה תהיה גם להגיע לתוצאות הטובות ביותר וזאת בזמן הקצר ביותר. 
השתלות שיניים במרכז – כיצד הטיפול מתבצע? 
השלב הראשוני בהליך השתלות שיניים, הוא כאמור סקירה ובדיקה מקיפה מצד הרופא, אשר אף יפנה את המטופל לביצוע צילומים מתאימים, לצורך קבלת התמונה המלאה על מצב הלסת.

בהתאם לנתונים אותם מומחה השתלות שיניים במרכז, אוסף, הוא יכול לבצע הערכה לגבי המיקום של כל שתל וליצור בעצם תכנית טיפול מקיפה – בחלק מהמקרים, הרופא אף ייעזר במחשב, באמצעותו ניתן לקבל תכנית מדויקת. במהלך הפגישה הראשונה, המטופל כבר יקבל את הפרטים לגבי ההליך הטיפולי שצפוי לו.

הליך הטיפול בפועל, מתחיל בהדרת השתל לתוך עצם הלסת – פעולה אשר תתבצע בדרך כלל בהרדמה מקומית בלבד. חשיפת השתל אשר הוסתר, תהווה כשלב השני בהליך הטיפולי ובשלב השלישי נבנה הכתר על גבי השתל – גם שלב זה מתחלק ל-2 שלבים, בשלב הראשון, ייבנה כתר זמני ורק לאחר פרק זמן, כאשר האזור יחלים, ייבנה הכתר הקבוע. 

ישנן גם שיטות ודרכים נוספות לביצוע טיפול השתלה – כאשר אם תקפידו לבור בצורה מושכלת את אותו מומחה השתלות שיניים במרכז, מומחה השתלות שיניים בחולון, או בכל עיר בה אתם מתגוררים, תוכלו להיות שקטים שהוא ידאג להתאים עבורכם את הטכניקה הטובה ביותר. 

לדוגמא, במקרה ובדיקות הרופא יעלו כי ניתן לבצע את הטיפול ביום אחד באמצעות שיטת all on 4 טכניקת הטיפול בה יעשה שימוש תהיה שונה לגמרי.
 
קליטת השתלים לאחר הטיפול:
כאמור, רוב טיפולי השתלות שיניים במרכז ובכלל, עוברים בהצלחה, כאשר השתלים הדנטליים נקלטים בצורה הטובה ביותר האפשרית.

יחד עם זאת, ישנם גורמים אשר עלולים להשפיע על איכות קליטת השתלים ובין היתר: איכות העצם, מצבו הבריאותי של המטופל, איכות השתלים והרמה המקצועית של אותו רופא שיניים אשר ביצע את הטיפול.

כאמור, אם תקפידו לבחור בצורה מושכלת ונבונה את אותו מומחה השתלות שיניים בחולון, תעלו באופן משמעותי את הסיכויים לקליטת שתלים איכותית ומהירה.

הטכנולוגיה החדשנית, אשר הגיעה לעולם רפואת השיניים, אומנם מקצרת באופן משמעותי את התהליכים של השתלת השיניים, היא מספקת תוצאות יעילות ומהירות יותר, בתהליך הנחשב לנוח יחסית עבור המטופל. יחד עם זאת ובהשוואה לטיפולי שיניים אחרים, הליך השתלת שיניים במרכז או בכלל, נחשב למורכב ובכדי לבצע אותו בצורה הטובה ביותר נדרשת מיומנות ורמה מקצועית גבוהה.

כך שאם אתם תרים אחר רופא שיניים לצורך טיפולי השתלות שיניים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר בלומר וליהנות מהרמה המקצועית הגבוהה ביותר, מהמכשור המתקדם ביותר ומהשתלים האיכותיים והעמידים ביותר. 
נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: