צרו קשר:

טיפולי שיניים לילדים

מרפאות השיניים לילדים של ד"ר בלומר סיגלית הן מרפאות מיוחדות לילדים, אני והצוות עושים את כל המאמצים כדי שהילדים יקבלו את הטיפול המיקצועי , הנעים והנכון ביותר לילדכם. הילד מתקבל בסבר פנים נעימות ומאוד חשובה לי ההיכרות הראשונית והבדיקה הראשונית של הילד. 

עוד באתר שלנו תקבלו מידע עדכני בנושאים השונים ברפואת השיניים לילדים המודרנית, רפואה זו עברה מהפך בעשורים האחרונים. מרפואה טיפולית שבה הילד היה חרד וחושש מהטיפולים, לרפואה מניעתית , טיפולית שבה הילד מגיע בשמחה ומחכה למיפגש עם הרופאה והמירפאה.
טיפולי שיניים לילדים - חשיבות הביקור הראשון של ילדכם במרפאת השיניים
הביקור הראשון של הילד הקטן במרפאה ,אמור להיות החוויה הראשונה של מפגש הילד עם רפואת השיניים. ישנה חשיבות עליונה שמפגש זה ייצור סיפור אהבה ממבט ראשון ולכן חשוב שמפגש זה יהיה בתנאים הכי נוחים לילד. כלומר עדיף , ילד שאינו סובל מכאבים, ילד שאינו בוכה, עייף או חרד. הילד צריך להגיע ושמח, עליז צמא להכיר עולם חדש, ללא דעות קדומות- עולם רפואת השיניים העכשווי. 

זיכרון המפגש הראשון ייחרת במוחו של הילד והוא זה שיטביע בו את חותמו ויקבע את גישתו של הילד בעתיד. עבודת ההכנה חייבת להיות של ההורים בבית. חשוב ביותר שאתם ההורים תעבירו לילדכם בבית את החינוך להיגיינת הפה ולחשיבות שמירת בריאות הפה והשיניים. ניתן להיעזר בעזרים כמו ספרים חינוכיים ומאוירים בעליזות , קלטות, מברשות ומישחות שיניים עם ציורי ילדים ומשחקים שקשורים לעולם רפואת השיניים. 

על אף כוונותיכם הטובות קיים חשש שתעבירו לילדכם גם אם בצורה בלתי מודעת את המסר הלא נכון. לעיתים ההורים לא מודעים לתחושות שהם מעבירים לילדיהם. הזיכרונות והפחדים האישיים שלהם עלולים להשפיע על הילד ולגרום לו לחרדות לחששות מפני הטיפול. לי ולצוות המרפאה יש את הכלים והמילים הנכונות שמתאימות ומתארות את מה שהולך להיות במפגש הראשון. אם הילד מגלה סקרנות ושואל שאלות ניתן להגיד לו שהיות ואני ההורה אינני רופא , כדאי שישאל את הרופאה במפגש איתה. 
כמה כיף ללכת לרופא השיניים
ווידאו הדרכה להתייחסות נכונה לרפואת שיניים לילדים
כשהילד והוריו יגיעו למרפאת השיניים לילדים רצוי שיהיו באותו זמן ילדים אחרים עם הוריהם. כדאי להגיע בשעה שאתם ההורים אינכם ממהרים, שהילד אינו עייף בסוף היום העמוס שלו ושהאווירה תהיה נינוחה ומזמינה. אין צורך להביא את כל האחים ,הסבא והסבתא.... כי אז אנו משדרים לילד שמשהו "מיוחד" עומד לקרות ואזי הילד גם הוא דרוך לקראת הביקור "המיוחד".

הפגישה הראשונה תחל בקבלת פנים חמה של הצוות ובסיור בחדר ההמתנה שנותן תחושה של חדר משחקים, בצבעים ובאביזרים שיש בו. ברקע יראה הילד טלוזיה עם תוכניות אהובות עליו. בחדר הטיפולים שגם הוא נראה ססגוני ומלא בצעצועים אהובים ,חווית הביקור הראשון תהיה חוויה של משחק. חוויה של הצגה שבה הילד הוא הכוכב הראשי של ההצגה. הרופאה תעביר את תחושת הטיפול דרך הדגמה על בובה . כל שלבי הטיפול יעברו בשיטת-" לספר, להראות ורק אז לבצע". שיטה התנהגותית זאת תיצור קשר של אמון עם הילד וההורים. חשוב להקשיב לילד , לדבר בשפתו ולהתעניין בנושאים שקרובים לליבו.

מאוד חשוב לי לגלות כלפיו אמפתיה, להבין מה הטמפרמנט שלו , לגלות רגישות במידה ולילד יש רגישות גבוהה למגע ולהתייחס למסרים הסמויים והגלויים שהילד מעביר לי. הבדיקה הראשונית כוללת הסתכלות יסודית יחד עם הילד על אזור הפה והשיניים , הילד מסתכל במראה יחד איתי ומרגיש שליטה ומעורבות . אני מסבירה לילד ולהוריו איזה שיניים יש בפה, מצבן הרפואי, מצב התפתחות הלסת והסגר.

כדאי גם לבצע צילומי רנטגן לצורך הערכה מדויקת והכנת תוכנית טיפול נכונה. במידה ויש הרגלים כגון שתייה מתוקה מבקבוק, מוצץ,אצבע, שחיקת שיניים ועוד , מעריכים ביחד אני וההורים כמה הם השפיעו על בריאות הפה ואני נותנת טיפים להפסקתם.

נדבר על תזונה נכונה ונסביר כיצד אפשרי לשמור על צחצוח והגיינה של הפה. נדבר על תוכנית הטיפול שמתאימה לילד שלכם, והכי חשוב, באילו שיטות התנהגותיות וטיפוליות כדאי לטפל בילד שלכם. ( כמו גז הצחוק, טשטוש, הרדמה כללית), ומה נשאיר לטיפולים הבאים... עוד המון הסברים- על החלפת השיניים, על גדילה, על ילדים עם צרכים מיוחדים, על פחדים, על עזרה בשמירה על ניקיון השיניים על מנת שלא יתפתחו מחלות חניכיים והמון תשובות לעוד המון שאלות. 

ובתקווה לשיניים בריאות ויפות,
ד"ר סיגלית בלומר
מומחית לרפואת שיניים לילדים
מרצה באוניברסיטת תל-אביב, מרפאות פרטיות חולון ותל-אביב

 
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: