יישור שיניים בלתי נראה

אנשים רבים מעוניינים ליישר את שיניהם או את שיני ילדיהם, אך אינם מעוניינים להתמודד עם המבוכה והאי נעימות של הרכבת גשר השיניים – זה נכון בעיקר לגב מבוגרים, אך גם בעלום יישור שיניים לילדים ובני נוער, יהיו מקרים בהם ההעדפה תהיה להליך של יישור שיניים בלתי נראה. 

החדשות הטובות הן, שבעקבות הדרישה לנושא, כיום ניתן למצוא טכניקות חדשניות ומתקדמות אשר יאפשרו גם ליהנות משיניים ישרות ויפות וגם ניתן יהיה להשיג את המטרה מבלי הצורך להתמודד עם מבוכה או עם אי נעימות אשר נובעת מהנושא של הליך טיפולי לא אסטטי. 

כל מי שמעוניין ליישר את שיניו מבלי שיהיה ניתן להבחין בעובדה שהוא עובר תהליך טיפולי כזה, יוכל לעבור טיפול יישור שיניים בלתי נראה. אך כמובן, בכדי שיוכל לעבור את התהליך הזה, חשוב שיכיר תחילה את הטכניקות באמצעותן ניתן יהיה להשיג את התוצאות המבוקשות, של שיניים יפות וחיוך מושלם. 
יישור שיניים אינויזליין:
אחת מהשיטות באמצעותן ניתן לבצע יישור שיניים בלתי נראה, היא באמצעות טכניקת יישור שיניים אינויזליין. השיטה מתבססת על הדמיה באמצעות תכנת תלת ממד חדשנית, באמצעותה ניתן ליצור את תכנת הטיפול המלאה של הליך יישור השיניים.

במסגרת התהליך, רופא השיניים דואג לייצר קשתיות שקופות אשר מיועדות לשיני המטפל, כאשר כל קשתית אמורה להיות מורכבת לתקופה של כשבועיים וכשאותה התקופה מסתיימת, מוחלפת הקשתית באחת חדשה, עד לסיום התהליך והשגת המטרה בגינו הוא התבצע. 

יישור שיניים לינגואלי:
שיטה נוספת באמצעותה ניתן לבצע יישור שיניים בלתי נראה, היא באמצעות טכניקת יישור שיניים לינגואלי. בהליך זה מורכב הגשר בחלק האחורי של הפה, כאשר לא ניתן להבחין בקיומו מבחוץ. בכוחו של גשר פנימי להשיג את אותה המטרה כמו גשר חיצוני – רק קיימת חשיבות גבוהה במקרה הזה, לרמה המקצועית של רופא השיניים המטפל בכדי להשיג בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר.

שיקולים שונים בקבלת ההחלטה:
כאמור, ישנן שיטות רבות באמצעותן ניתן להשיג את התוצאה של יישור שיניים בלתי נראה. 
כמובן שהשיטה חייבת להיות מותאמת באופן פרטני לאותו אדם. מהסיבה הזאת, חשוב להיוועץ עם רופא השיניים לגבי הטכניקה המתאימה ביותר. מעבר לכך, לכל אחד מהמטופלים, יש את העדפות האישיות שלו בנושא, את התקציב אותו הוא מייעד למטרה ואת העדפות שלו – כל אלו מהווים גם הם פרמטרים חשובים ובעלי השפעה על ההחלטה לגבי הטכניקה המדוברת.

כמובן, שבמקרים בהם מדובר בנושא של יישור שיניים לילדים, יהיו כמובן, גם שיקולים נוספים אשר ישפיעו על ההחלטה. 

כאמור, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להשיג את התוצאות המבוקשות, גם על ידי שימוש בטכניקה של יישור שיניים בלתי נראה - יחד עם זאת, חשוב להיות מודעים שקיים שוני מסוים הן בהליך הטיפולי והן בעלויות הטיפול – ויש להביא את כל הפרמטרים הללו בחשבון בטרם קבלת ההחלטה הסופית בנושא.

ישנם שפע של מומחים המתמחים בתחום יישור שיניים בלתי נראה, אבל בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להקפיד בצורה נבונה ומושכלת את המומחה אשר יבצע את הטיפול. 

חשוב לוודא באיזה סוג מהשיטות האופציונליות הוא מתמחה – לא כל המומחים, מתמחים בכל שיטות הטיפול של יישור שיניים בלתי נראה. כמובן, שגם טווח המחירים של שיטות טיפול אלו יכול להיות רחב יחסית, כך שאם יש לכם מגבלות תקציב, ההמלצה היא לעשות סקר מחירים מקדים, להבין את סדר גודל העלויות ולשים דגש גם על הפרמטר הזה בעת קבלת ההחלטה. 

לקבלת פרטים נוספים על יישור השיניים הבלתי נראה ולקביעת תורים, מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה של ד"ר בלומר. 
 
נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: