מיקרוסקופ לטיפולי שורש

טיפול שורש נחשב לאחד מהטיפולים הנפוצים ביותר בתחום רפאות השיניים. הסיבה לצורך בטיפול זה, עולה במקרים בהם העששת חודרת את השכבות החיצוניות של השן ומגיעה עד הרקמה הפנימית, מה שעלול לגרום לכאבים בלתי נסבלים בשן. 

בכדי להעלים את הכאבים ולדאוג שהשן לא תיהרס באופן מוחלט, קיימת חשיבות גבוהה לפנות בדחיפות אל מרפאת שיניים – זאת יכולה גם להיות מרפאת שיניים חירום במידה והכאבים הבלתי נסבלים, תוקפים בשעות הלילה או בסוף השבוע. 

טיפולי שורש מתבצעים בהרדמה מקומית, כאשר במקרים רבים רופא השיניים עושה שימוש באותו מיקרוסקופ לטיפולי שורש. הליך הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ובמסגרת הליך הטיפול, הרופא יבצע פעולת ניקוי לתעלות השורש ולאחר ששלב זה מסתיים, הרופא עושה שימוש בחומר ייעודי אשר מטרתו לסתום את השן. השלב האחרון של הטיפול, הוא הרכבת סתימה. 
תפקידו של מיקרוסקופ לטיפולי שורש:
המיקרוסקופ נועד להגדיל עצמים קטנים בסדר גודל של פי כמה – המיקרוסקופים המתקדמים, יכולים אף להגדיל עצמם פי מיליון מגודלם המקורי. 
נהוג לעשות שימוש במיקרוסקופ במגוון רחב של תחומים ובין היתר ברפואה ובכלל ובתחום רפואת השיניים בפרט.

מיקרוסקופ לטיפולי שורש משמש את הרופא בכדי לקבל את התמונה המלאה לבי מצב תעלות השורש, בשן בה נדרש הטיפול. 
גם במקרים בהם טיפולי השורש הינם מורכבים יותר, מיקרוסקופ לטיפולי שורש יכול להוות כלי עזר עבור הרופא ועל ידי כך להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול. 

על מה לשים דגש בעת בחירת מרפאת שיניים?
ראשית כל בהליך של בחירת מרפאת שיניים, חשוב להיות מודעים לאפשרויות השונות לדוגמא: אנשים אשר סובלים מכאבי תופת ומרגישים שהם זקוקים לטיפולי חירום, יוכלו לקבל מענה על הדרישות שלהם באותה מרפאת שיניים חירום.

כאשר מדובר בחיילים אשר נזקקים לטיפולי שיניים הכתובת הנכונה עבורם תהיה מרפאת שיניים לחיילים – גם מי שתר אחר מרפאת שיניים לחיילים יוכל לבחור בין מספר מרפאות אופציונאליות.

פרמטר נוסף חשוב אשר יסייע בבחירת מרפאת שיניים, נוגע לנושא של הציוד והטכנולוגיה בהם נעשה שימוש באותה המרפאה. לדוגמא, ישנן מרפאות שיניים, אשר מאפשרות גם ביצוע טיפולים בהרדמה מלאה – מה שיכול להוות פרמטר חשוב בהליך בחירת המרפאה, עבור חלק מהמטופלים.

ציוד מקצועי לטיפול כמו מיקרוסקופ לטיפולי שורש, יכול להבטיח טיפול איכותי ויעיל יותר ובעיקר במצבים מורכבים. 

כמובן, שמרפאת שיניים מקצועית ובעלת מוניטין כמו המרפאה של ד"ר בלומר, מקפידה לשים דגש על נושא העדכניות וכחלק מכך, לעקוב אחר החידושים הטכנולוגיים העולמיים בתחום רפואת השיניים ולאמץ את כל המכשירים החדשים, אשר יהפכו את הטיפולים במרפאה ליעילים ואיכותיים יותר ויאפשרו להעניק ללקוחות שירות טוב יותר – בכדי להבטיח שהטיפול יהיה ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ כאמור, להקפיד ולשים דגש גם על הנושא הזה בעת ההליך של בחירת מרפאת השיניים. 

אם אתם זקוקים לטיפול שורש העושה שימוש באותו מיקרוסקופ לטיפולי שורש או כל טיפול שיניים אחר הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים בכל הגילאים, חשוב שתעשו שימוש בכל הכלים העומדים לרשותכם, אשר יאפשרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר ברופא שיניים.

כך שאם לדוגמא, אתם תרים אחר רופא שיניים לילדים, אין סיבה שתתפשרו על פחות מרופאת השיניים הבכירה והמקצועית ביותר, כמו רופאה אשר מנהלת מחלקה בפועל רפואת שיניים ילדים כמו ד"ר סיגלית בלומר – רופאת שיניים מנוסה, אשר כחלק מכך, הינה בעלת מוניטין ותפקיד בכיר כמו מנהלת מחלקה בפועל רפואת שיניים ילדים, תדע להתמודד גם אם הטיפולים המורכבים ביותר וערוכה להתמודד איתם בצורה היעילה והטובה ביותר האפשרית. 

נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: