צרו קשר:

השתלת שיניים בכל הפה

מעוניינים לבצע טיפול להשתלת שיניים? סובלים ממחסור גדול בשיניים?

אם אתם מצב השיניים והחניכיים שלכם הורע בשנים האחרונות וישנו חוסר גודל בשיניים, כדאי לכם לשקול ביצוע השתלת שיניים בכל הפה. גם אם זה נשמע לכם כמו טיפול קשה וארוך, תדעו שכיום ישנן מספר שיטות מתקדמות לשיקום השיניים ללא צורך בהתקנה של שתלים דנטליים בכל הפה. את הטיפול לשיקום השיניים שלכם, יתאים עבורכם רופא שיניים מקצועי המתמחה בתחום השתלות שיניים והתקנה של שיניים תותבות קבועות.

טיפול להשתלת עצם בשן

במידה וכבר פניתם לטיפול בהשתלה של שיניים, והתגלה כי יש לכם חוסר בעצם בלסת, יש לכם אפשרות לבצע השתלת עצם בשן לפני ביצוע ההתקנה של השתל הדנטלי. זהו תהליך כירורגי בו מותקן חומר בעצם הלסת אשר יהווה בסיס חזק ויציב עליו יישב השתל הדנטלי אשר מחליף את השן החסרה. בניית העצם בלסת הינה תהליך ייחודי הדורש מיומנות רבה וציוד טיפולי מתקדם. ישנה חשיבות רבה לביצוע אבחון והכנה נכונה של המטופל על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, במטרה למנוע דחייה של השתל הדנטלי בעצם הלסת.

בדיקת אבחון להשתלת עצם בחניכיים

על מנת לבצע השתלת עצם בחניכיים, יש צורך בביצוע בדיקת אבחון מקצועית המאפשרת לקבל אינדיקציה מיידית למצב הלסת שלכם. גם אם עברתם בדיקת אבחון כזו בעבר, יתכן כי בבדיקה עם מומחה יתגלו תוצאות אחרות. ההחלטה להוסיף חומר לעצם הלסת על מנת להתקין שתל דנטלי, צריכה להתקבל לאחר כל הממצאים של הבדיקה כאשר הבדיקה יכולה להתבצע באמצעים ממוחשבים ומתקדמים לאבחון מדוייק יותר. את הבדיקה יבצע רופא שיניים מומחה בתחום שיקום השיניים ויתאים את הטיפול על פי מצב עצם הלסת והשיניים ולפי המצב הבריאותי הכללי שלכם.

השתלת שיניים בכל הפה עם צוות מומחים

שיקום שיניים על ידי השתלת שיניים בכל הפה עושים רק עם הטובים ביותר - מרפאות השיניים ד"ר בלומר! צרו קשר עכשיו עם צוות המרפאה וקבעו תור כבר לימים הקרובים לבדיקת אבחון להכנת טיפול להשתלת שיניים. רשת המרפאות ד"ר בלומר כוללת 2 סניפים מקצועיים בעיר חולון ותל אביב עם צוות רופאי השיניים המובילים כיום בישראל המביאים איתם ניסיון רב בטיפולים לשיקום הפה.
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: