שתלים ביום אחד

בעיות חניכיים
נמאס לכם להיות מוגבלים בלעיסה שלכם? זה הזמן לעשות שתלים!

אם אתם סובלים מחוסר משמעותי של שיניים בפה, יש לכם אפשרות לבצע שתלים ביום אחד בתהליך מהיר ומקצועי בהרדמה מקומית או מלאה, בהתאם למצב השיניים. הטיפול מתבצע במרפאת שיניים המתמחה בשיקום הפה יחד עם צוות רפואי מקצועי על מנת להגיע לתוצאה האידיאלית מבחינת המטופל. השיטה של השתלת שיניים ביום אחד נקראת גם העמסה מיידית, כאשר בתהליך רופא השיניים עוקר את כל השיניים הפגועות שנותרו ומתקין מספר קטן יחסית של שתלים דנטליים. על אותם שתלים דנטליים מתקינים תותבות זמניות אשר מאפשרות לעיסה יעילה כמו עם שיניים אמיתיות. בהמשך התהליך, יתקינו תותבות קבועות שישבו על השיניים לכל החיים.

שתלים בשיניים בשיטת All on 4

באמצעות התקנה של 4 או 6 שתלים בשיניים בכל לסת (עליונה ותחתונה) , ניתן להתקין תותבות קבועות חזקות ויציבות אשר ניתן לאכול איתן כל דבר. אם אתם זקוקים ליותר מהשתלת שן אחת, שיטת All on 4 או שיטת All on 6 יכולה לספק לכם את הפתרון הטיפולי המהיר ביותר. השתלת שן יחידה לעומת זאת, לא רלוונטית לשיטה זו וניתן לבצע את התקנת השתל הנדרש לאחר ביצוע עקירה של שן פגועה או באיזור בו חסרה שן. השתלים הדנטליים עשויים מחומרי גלם איכותיים במיוחד בכדי שיוכלו לשמש אתכם ללעיסה לכל החיים. חומר הגלם מהם עשויים רוב השתלים הדנטליים הוא הטיטניום.

התקנת שתל בשן מטיטניום

שתל בשן העשוי טיטיניום מעלה את הסיכוי לקליטה טובה יותר של השתל בעצם הלסת שלכם. בנוסף לכך, על השתל יתקינו כתר אשר עשוי גם הוא מחומר גלם איכותי ועמיד בכדי שישמש אתכם לשנים רבות קדימה. אם אתם מעוניינים לבצע טיפולי השתלת שיניים, חשוב שתפנו למרפאת מומחים המשתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר לשיקום השיניים בכדי להביא לתוצאות המקסימליות הניתנות במצב השיניים שלכם.

שתלים ביום אחד במחיר משתלם

לקביעת תור לבדיקת אבחון לביצוע התקנה של שתלים ביום אחד, צרו קשר עם מרפאות השיניים ד"ר בלומר וקבעו תור עם רופאי המרפאה כבר לימים הקרובים. צוות המרפאה מורכב מרופאי שיניים מנוסים ומיומנים עם ניסיון של מעל ל-20 שנה ברציפות.
נשמח לעמוד לשירותכם:
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: