צרו קשר:

עקירת שן בינה

מהן שיני בינה ומתי צריך לעקור אותן?

שיני בינה בדרך כלל צומחות בגילאי 17 עד 20 והן נחשבות לשיניים טוחנות רחבות המסייעות ללעוס ולטחון את המזון. שן הבינה ממוקמת בחלק האחורי של כל לסת עליונה ותחתונה ובמקרים רבים מומלץ לבצע עקירת שן בינה, לא משנה באיזה מיקום היא נמצאת. מומלץ לעקור שן בינה במצבים כמו חור או זיהום שן, נגעים ברקמת החניכיים באזור השן, נזקים בשיניים הסמוכות או כאשר אין מספיק מקום לנקות היטב את השיניים הסמוכות. עקירת שן הבינה יכולה להיות גם אמצעי מניעה לזיהומים ובעיות בשיניים הבריאות הטוחנות ולאו דווקא כאשר ישנו זיהום או בעיה בשיניים.

בדיקת אבחון לפני עקירת שן


על מנת שרופא שיניים יקבע כי כדאי לכם לבצע עקירת שן מאחת משיני הבינה שלכם, רופא השיניים יבצע בדיקת אבחון לשיני הבינה. ברוב המקרים יהיה מדובר על עקירה כירורגית בשילוב רופא שיניים ורופא כירורג באותו טיפול. בדיקת האבחון מתבצעת במרפאת שיניים המתמחה בטיפולים כירורגיים ולאחר הבדיקה תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית על מצב שיני הבינה שלכם ולקבל החלטה מושכלת לגבי עקירה או אי עקירה של השיניים. ישנם מטופלים המחליטים לא לעקור את כל שיני הבינה, אלא מגיעים למעקב תקופתי על מנת לוודא כי אין סיכונים לשיניים הבריאות בגלל שיני הבינה.

האם חייבים פעולה כירורגית לעקירה?


בגלל המיקום הבעייתי של שיני הבינה, לעיתים קרובות פעולת עקירת שן בינה תתבצע באמצעות ניתוח. הניתוח כולל פיצול השן לכמה חלקים או חשיפה של החניכיים לפני הוצאת שן הבינה. בשונה מעקירה רגילה, נדרשת החלמה של מספר ימים ומומלץ לעקוב אחר הנחיות רופא השיניים על מנת למנוע בעיות או זיהומים באזור בו בוצע הניתוח. את התפרים של הניתוח לעקירת שן הבינה רופא השיניים יסיר לאחר כ-7 ימים מיום הניתוח.

עקירת שן בינה במרפאה מקצועית


לקבלת מידע נוסף על טיפולים לעקירת שן בינה, צרו איתנו קשר דרך האתר ותוכלו לקבל את כל הפרטים על הטיפולים המתקדמים שלנו לשיני בינה. אנחנו במרפאת השיניים של ד"ר בלומר מציעים לכם בדיקת אבחון מקצועית לשיני הבינה ובניית תוכנית טיפולית מותאמת אישית באחד מ-2 הסניפים שלנו.
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: