צרו קשר:

תהליך השתלת שיניים

רוצים לטפל בחוסר שיניים? לא יודעים מאיפה להתחיל?

תהליך השתלת שיניים מקצועי מתבצע ב-3 שלבים כאשר בסוף התהליך מקבלים שן יפה, יציבה וחזקה המאפשרת לכם ללעוס בצורה יעילה ללא הגבלות. בשלב הראשון לתהליך, מתבצעת התקנת השתל ובשלב השני והשלישי מבצעים חשיפה של השתל ובניית הכתר מעליו. השתל הדנטלי עשוי מחומר גלם חזק במיוחד הנקרא טיטניום, המגביר את הסיכוי לקליטה מוצלחת של השתל בעצם הלסת של הפה. התהליך מתבצע בהרדמה מקומית במרפאת שיניים המתמחה בטיפולים לשיקום השיניים.

השתלת שיניים ביום אחד עם רופא מומחה

אחת מהשיטות המהירות ביותר לטיפול בחוסר בשיניים היא השתלת שיניים ביום אחד. ההשתלה מתבצעת באמצעות 4 עד 6 שתלים דנטליים בכל לסת בפה והלבשה של תותבות קבועות על גבי השתלים. התותבות הקבועות עשויות מחומר גלם איכותי וברמה גבוהה ומותאמות בצורה מושלמת למבנה הלסת שלכם. עם התותבות הקבועות המותקנות על גבי 4 או 6 שתלים דנטליים, ניתן לאכול אגוזים, סטייקים, תפוח עץ וכל מאכל קשה אחר ללא הגבלה בלעיסה.

טיפול לשיקום שיניים All on 6

טיפול לשיקום השיניים על גבי 4 או 6 שתלים בכל לסת, נקרא All on 4 או All on 6 תלוי במצב השיניים. על מנת לבצע טיפול שיקום שיניים על גבי 4 או 6 שתלים, צריך לבצע בדיקת אבחון מקצועית בכדי לוודא כי ניתן לבצע את הטיפול בשיקול רפואי הנוגע גם למצב הרפואי הכללי שלכם ולתרופות שאתם לוקחים במידה ואתם לוקחים אותן באופן קבוע. כאשר השתל נקלט בצורה טובה בעצם הלסת, ניתן להתקין עליו את הכתרים. התהליך להתקנה של הכתרים עובר דרך חשיפת השתל בתהליך כירורגי קצר.  

תהליך השתלת שיניים עם ציוד מתקדם

בכדי לקדם בצורה יעילה תחילת תהליך השתלת שיניים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם מרפאות השיניים ד"ר בלומר הנחשבות למובילות בישראל בתחום הטיפולים לשיקום הפה. מלאו את הפרטים שלכם בטופס מילוי הפרטים בתחתית האתר, או התקשרו למספר הטלפון המופיע בדף לקביעת תור לבדיקת אבחון ראשונית באחת המרפאות של הרשת. ברגע שבחרתם במרפאות השיניים של ד"ר בלומר, תהיו סמוכים ובטוחים שבחרתם בצוות רופאי השיניים הטובים ביותר בישראל.
 

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235


 
book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

 
home, home, house, building
נשמח לעמוד לשירותכם: